00:00

Hello sweethearts:) som sagt drog till bebis påvägen dit ringer jag henne & då säger hon att hon inte har utegångsförbud , & gissa om jag blev glad :) . så när ja kom t henne skulle hon precis äta sen skulle hon fixa sig så jag drog ut md massa undertiden sän kom hon ut tills slut . I morgonn stan m bästis troligtvis senare på kvällen blir dt väl vara md massa & sista kvällen md bebis :( sen drar hon t norge , fuck att jag nt kunde hänga m . hon kommer vara saknad & dt kmr vara tråkigt utan henne . hon kommer förhoppningsvis blogga där om hon har till gång till data , annars ska jag iaf försöka :) . så ni kan ta dt lugnt :) . I morgon tror jag att jag ska gå upp lite extra tidigt så man hinner m en varm dusch & smörja in sig m body , me like :) . & bara allmänt ta dt chill .Ajuste när jag var pväg hem så kommer en grävling springandes efter mig, trodde d skulle äta upp mig . gud ni skulle hört mig skrika , tro mig ni skulle varit döva då hihi. I morgon om vi hinner så kommer vi lägga upp några saker ni nt visste om oss , mer säger jag nt . d får ni se i morgon kyss !


   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0