02:28

Gasch, börjat bli många sena nätter nu. Inte trött ett dugg, sjukt lixom. Självaste sjusovaren, iallafall. Ska upp om typ 3 tim. Woow, vilken nattsömn man får? Fett utvilad jag blir alltså ? Eller inte  Får vell sova på flyget, en timma. Oh good, kan ju inte ens sova på flyg känns det som längre ?   Hur ska dt gå .. Jaja , tare som det kommer . Men nu vet jag iafl vad jag ska ha på mig under helgens gång , sexysexy . Hoppas på shopping , men dt är juh rättså dyrt i Norge ? Fuck d, men nu blir det mer snack sän sova puss på er! 
kborg säger:
hur då för på
?

Kommentarer
Postat av: Terika !

Fin blogg (y)

sommarkänsla!

2010-05-15 @ 02:45:01
URL: http://terika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0