Hello bitches , som sagt har nt bloggat på ett tag , har hänt mycket , rymde hemifrån igår , fick m mig mobil & busskort inget mera , inga skor men fick låna ett par av baby , berättar nt här ibloggen varför jag gjorde dt , för berättar inte om mitt privat liv , idag drog jag m bästis t barkaby . fick hem ett par skor , herregud kommer snart ha tusen skor , but i love shoes :) . har precis kommit hem har varit m några plus bebis ,ajuste försov mig idag också , herregud så hade bara två lektioner , nice va? jag hade matteprov alla rätt , haha första gången :$. imorgon säger jag bara me like , fredag kan ni förstå gud vad veckan har gått fort :) . så dra m älskling & shoppa short & sommar kläder :) senare på kvällen färga mitt hår . på tala om percing jag snackade om i något inlägg , blir troligtvis nt av förns hon har tid & hon är fullbokad hela tiden -.- så jag är rätt arg .. men men . ska försöka ta bussen t skolan på morgonen gud d var hundra år sen jag gjorde d :$ pappa kör mig alltid . men nu ska jag gå & duscha och raka benen osv kyss !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0