jag säger bara fuck kärlek

Du vill fan inte längre ha mig , orkat inte utan dig
väntar här tills döden tar mig !
Trodde aldrig att jag skulle få känslor för dig , nu är du allt .
Utan dig är jag bara en på miljonen .
Du stolar som solen & när du rör mig lixom , asså allting känns så rätt .
Som när du håller om mig , känner mig som säkrast .
Du är bara så söt , asså lixom andas vatten för din skull .
Du är så jävla underbar , vetdu det ?
Med dig kan jag vara migsjälv , utan dig är jag ingen lixom . Du gör mig hel !
Kan skriva tusen ord om mig , dom skulle ändå inte kunna beskriva dig .
Du är sjukt speciell , på det bästa sättet .
Utan dig finns inga ord . Vad ska jag säga ? Du är allt jag har lust att prata om !
Du har lärt mig vad äkta kärlek är .
Synd bara att allt var fake ?..

Duvet vem duär , taåt dig nu . Det är ju för dig jag skriver ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0