GRILLA

Hello bitches ;) nu har vi firat min söta lilla hund Nienna , hon fick äta tårta för första gången , gumman du är lika galen i tårta som mig . gulligt att hon har ärvt efter mig :) . någon dag i veckan hära ska jag & bebis grilla har jag bestämmt , tänk vad mysigt sätta sig på ett berg & grilla och prata om allt möjligt , längtar ! men vi får se vilken dag dt blir :) . men vi ska försöka fixa så vi kan lägga ut bilder den hära veckan , Efter skolan i morgon blir dt väl träffa bästis , juste den hära veckan måste jag verkligen shoppa , seriöst har ingenting att sätta på mig längre . jag bara längtar till sommarlovet , seriöst den hära sommaren kommer bli grymt bra känner jag på mig ;) jag & bebis har bestämt en hel del vi ska göra . vi kanske kan dela m oss i ett annat inlägg , men nu ska jag kolla vilka som ska ut ikväll , kyss !


Sommarkänsla , me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0