Hund kalas i morgon

Kom precis hem , har varit en lång kväll . som sagt blev att sola ett tag sen började dt närma sig kvällen då var dt hem & äta och fixa lite byta kläder , & hade mina nya skor ni såg i andra inlägget , gissa om jag gillar dom , gasch i love . gick väldigt bra förns jag började få ont seriöst har fått skavsår i mina andra skor så gjorde så jävla ont & alla t mig du kan gå hem & byta om du vill , men envis som jag är så byte jag aldrig , haha men tack mick för du hjälpte mig så gulligt av han , ett tag kunde jag nt gå , usch . finns alltid någon extra snäll ibland :) . på tala om snälla , eveline  som är i norge nt hört ngt om henne . men hoppas hon har d bra . lovade att snacka m henne idag men jag sov bort hela dagen , så förlåt . men hon kommer ju hem i morgon :) Imorgon ska min kusin komma & sen ska vi fira min söta hund som blir 7 år i morgon , älskling du börjar bli gammal nu :'( . men uppdaterar later , seya


Tänk på bilden är hon en valp , jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0