Inte igen

Hej påer , fan va arg jag är just nu . Värsta morgonen, pappa gav mig utegångsförbud & tog nästan telefonen  Sprang där i från medans mamma sa nej det går nt , gör nt d . Skrek jag hatar er och dags att springa t bussen . Kom ju gråtande , så klart folk undra .
Oj , nu blev dt för mkt om det så , dagen idag har vart najs & varm ! Mys, jävligt glad över en grej , tror du vet att det handlar om oss gumman ? Så var det md d , gick hem med coolingarna , eller inte & nu sitter jag och äter special K hihi  Blir Jakobsberg idag , sän grillning & bad nere vid Lillsjön . Suveränt ! Fuck utegånngsförbudet  Haha, puss på er ! 

Kommentarer
Postat av: amanda karlsson borges

shit :O

2010-05-17 @ 19:47:08
URL: http://karlssonborges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0