Jag älskar dig mest bästavän !

Baby vart ska jag börja , finns inga ord hur mycket jag älskar dig . när ja har dig har jag allt . du har hjälpt mig när ja har måt som sämst . vi har rymt tsm . kommer ihåg var nt så länge sen när ja sprang t dig & grät trodde aldrig ja hade varit så ledsen & rädd då . liksom alla våra minnen . seriöst i genom allt . baby förlåt mig jag vet att ja är nt är perfekt . men baby förlorar ja dig förlorar ja allt . ja lever inte utan dig . liksom skulle göra allt för att du ska vara lycklig . förlåt för ja är bitchig & allt mot dig ibland . men d är inget ja vill vara & tro mig ja försöker tänka på vad ja gör innan ja gör någonting . & systrar bråkar . liksom vänskap utan bråk . är ingen äkta vänskap . liksom har letat & letat efter en äkta vän , perfekt & en som man är lik mig & så har du ståt framför ögonen på mig hela tiden . du är exakt som jag . Jag älskar dig mest bästavän , alla minnen tsm glömmer aldrig . vi föralltid. älskling allt vi hade planerat i sommar snälla förlåt mig så hemskt mycket . jag ångrar allt . ja lever inte utan dig ! asså ja är ingenting utan dig . kan verkligen berätta allt för dig . ja vill nt änns bo hemma längre liksom . vill flytta här ifrån byta skola . ja är nt hel utan dig . du är mitt allt . finns nt ord att beskriva hur underbar du är baby . mer än att säga ja dödar för dig . liksom ja vet nt änns vem ja är längre . ja är helt förstörd . ja vill nt mera leva om d förtsätter såhära . förlåt mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0