Katastrof

Hejhej på er , idag så blev allt en liten katastrof när jag vaknade för gissa om jag blev arg på mig själv . för jag vaknade klockan 14:00 . herregud säger jag bara . sovit bort hela min dag . är besviken på mig själv . jag som tänkte åka ngnstans att fika m någon , men jag får väl gå ut i d fina vädret & sola :) . ajuste d är väldigt varm ute nu så nu är sommaren på väg & dags att köpa nya linne & short & en fin bikini . Ajuste nu är eveline i Norge . eftersom jag har sovit bort hela min dag idag , tyvärr :( , så blir d väl steka vid poolen sen börja fixa mig inför ikvällen . ni får ha d så bra för nu ska jag sätta på mig mina short & ett linne & springa ut i dt härliga vädret , kyss !

    
                (gammal bild på när jag & eve hade filmkväll )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0