Last time

Hahah sista gången jag säger till att jag drar nu, imorgon kl halv 6 är jag förmodligen vaken. Drar t Arlanda vid halv 7, 7 . Åker flyg faktiskt, så blev det. Najs va? Tar bara en timma hihi  INgen aning om vad som händer när jag kommer fram t huset, men tare som det kommer. Kanske lite shopping? Två shorts, vita & beach. Ett par skor, beacha tights & lite sånt. Så jävla fin på sommaren tykcer vi! Jaja, skitkul med joggningen idag änen gång!  Skit sexigt, men nu ska jag fortsätta med rummet så det blir trevligt på söndag när jag kommer hem. Text me, imorgon. Massor! Men ni får ha det så bra nu, kyss på er!

Pumps

Den här skon ska jag iafl ha med mig hem, pungt.
 Tänkte köpa den idag, men njae.
 Blev en hel del annat istället!
Men visst är dom ursäxiga?
 Och grymt sköna .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0