Lyckad kväll

Hej alla underbara , som sagt idag är d måndag gillar faktiskt nt måndag dom är verkligen dötrista , men nt den hära :) seriöst börja m att vi satte på oss klackar , & jag skojar nt gick i hela skogen m dom för att komma t vårat ställe att grilla på , och gud mina ben & mina små stackars skor , what ever . så kom vi dit gjorde en eld , men den slocknade hela tiden , så vi sprang fram & tbx m våra klackar , & höll på att dö av skratt , jag skrattade så mycket att jag kissa på mig , sen när vi grillade så fick jag marsmallows i hela ansiktet & bröstet & andra ställen eve också , men mysigt hade vi d , sen ropar bebis ut , jag måste hem ! seriöst var bara att skäma ut sig så hon tog sina klackar i handen & började springa i bara strumpor , jag m så sprang vi hem som två idioter , älskling gud vad vi var söta idag asså :$ haha måste verkligen ha fått magrutor idag , för jag har skrattat så enormt mycket , vi genom allt ! . Men lyckad kväll blev d trosallt :) , imorgon blir d väl grillning mä , men nu ska jag duscha luktar rök i hela håret , kyss !


Ha en trevlig kväll tror jag uppdaterar mer i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0