No parents tonight , nice fan

Hejhej på er snyggningar , som sagt kom jag hem för ungefär en halv timme sen . drog hem till bästavän efter skolan vi chilla lyssna på musik & allmänt pratade . senare skulle jag dra till vätrinären med hunden för pappa ville inte åka dit själv . efter det åt jag sen kom jag till eve igen . vi drog ut även fast eve har utegångsförbud som sagt . men vem bryr sig . vi får knappt umgås längre pga att vi gör massvis md bus ;) hihi men som sagt livet leker :) . ikväll har vi lagat pannkakor , seriöst goaste :) & eves städerska hade precis städat allt & nu herregud ser dt ut som en bomb har slagit ner . Men i morgon lediga lyx fan , äntligen det var ett tag sen man var dt . bästis & jag ska dra till stan & shoppa lite kanske ta en fika ngnstans ockå:) ajuste Norge kanske på fredag vi får verkligen hoppas baby , för vill komma bort från stockholm ett tag :) . så håll tummarna för oss fan :) pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0