Onsdag som sagt

Hejhej är hemma hos eve som vanligt , hon duschar just nu kom precis hem från skolan . hände absolut ingenting som vanligt . mer än att jag hade prov & fick godkänt :) jag är stolt över mig själv . blir väl att slagga här men jag vet inte ännu . vi ska snart hitta på något trevligt eller bus som vi brukar göra . i morgon ska vi dra till något shopping center ;) troligtvis för har precis sålt alla mina kläder ;) nej men dt flesta så nu har man pengar igen , ni får se i morgon vad vi kommer hem med . ajuste på måndag ska jag försöka börja träna inte äta onyttigt alls . Men man vill ju ha fin kropp i sommar :) . Navel percing snart också men nu ska jag kolla vad eve göra egentligen ;) pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0