-

Hej på er, kom hem för ett litet tag sän. Ska börja packa helt enkelt. En skit trevlig kväll har det varit, men inte lika trevligt när jag kom hem & såg mig i spegeln. Usch, hatar när håret blir lockigt  Jaja, Imorgon drar jag t Arlanda för att hämta papi, sän drar vi hem & fixar lite & vidare t stan. Shoppar säkert nånting där och en present t min faster hihi & medans dom är på en fest, så ska tydligen jag, marcus & hans kompisar till en annan . Trevligt va? Iafl, kanske bloggar då, vet inte om jag hinner . Men då imorgon efter stan så beger vi oss vidare mot Norge, Ska upp tidigt bara såni vet. Messa mig gärna under dan , blir juh bilen förmig . Btw, blev somsagt inget tält på mig ikväll, fullt upp, men hade ytterst trevligt iafl ! Nej nu blir det för långt, hahah. Hoppas jag hinner med ett till inlägg ikväll eller imorgon, bara ni är vakna tidigt !  Annars så får ni ha det såbra , så hörs vi kanske i Norge eller när jag kmr hem på söndag . Sakna mig massor , kyss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0