Trevligt värre

Hej på er sötnosar, hemma i Sverige nu somsagt. Saknat mig? yeas, Hade verkligen inte möjlighet att blogga i Norge, fullt upp. Såh så blev det m d. Hade sjukt trevligt, verkligen! Skönt att vara borta från Stockholm ett tag. Va på en fest först, sän drog jag, marcus och folket t en annan lite senare. Skitnice, sän mitt i natten när vi kom hem nångång, så va vi så jäkla hungriga och bestämde oss för att beställa pizza. Godaste nånsin ärligt talat. Iallafall, vaknade sent idag, sän va det bara att rusa till flyget. Va med Jennifer älskling efter, saknat dig gumman! Drog ut osv. Men nu ska jag packa upp,  & lite sånt. & förresten, fick en hel del saker som tex en söt lite videokamera. Hörs mer om det senare hihi  Kyss !
Hemsen001.jpg (600×394)
Bild tagen från google .
Nattklubben Hemsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0