Tvungen att skriva av mig nånstans..

Älskling. Behöver inte skriva så långt nu.. Men vill bara säga att jag saknar dig. Har vetat vem du är nu, i snart 7 år. Men har varit kompis med dig i ett år, bästavän, men nu bröts det. Saknar dig sjukt mycket gumman ! Alla sjuka saker vi gjort , på så kort tid lixom . Skriver dehär för dig , och ingen annan . Du är min värld , vi är så fucking lika , du ska stå bland tusentals personer, men du är den ända jag verkligen ser. Du lixom bara lyser upp, du har lärt mig så mycket. Att va mig själv, för gumman, är bara säker hos dig. Du har världens skönaste humor, så då vet alla varför jag har det? Vi har helt sjuka minnen tsm. Tänker på dom hela tiden. Önska bara att det kunde bli vi igen? Asså du va mitt allt.. För snart en månad sän, skrev du en text på sidan av mitt skåp, som kommer sittaförevigt, för min kärlek t dig är som sten. Kommer stanna kvar föralltid. Kommer alldrig att glöm dig bebis. Tänk tbx egentligen, vi va dom alla såg upp till, fanns för varandra? Tvillingar, andra halvor, bästavänner och allt lixom. Du kan berkrivas med tusentals underbara ord. Men det räcker endå inte till.. Du va min förebild, den jag såg upp till och jag kunnde känna mig trygg hos. Visst, vi är vänner nu men, men jag önska bara att det kunde vara som förut. Du och jag lixom , utan dig vore jag bara en på miljonen! Fattar du? Jag älskar dig precis som du är, för den du är. En ängel utan vingar, hoppar du så hoppar inte jag, utan jag står där nere och fångar dig. Dör du, då tar jagsjälv inte livet av mig, då dör inte jag helt enkelt, utan då gumman. Då lever jag livet åt dig.. jag kan gråta floder för dig, alltid när jag var ledsen så var det du som kom fram , bara fanns där och lyste upp min dag. Kommer du ihåg alla sms vi skickat till varandra? Alla underbara sms om, jag älskar dig bästavän. Inom mig är dom sparade hur länge som helst lixom, gumman du är bäst! Du har lärt mig att kämpa, inte bara ge upp. Du har lärt mig att styrka inte är att bara falla efter varje slag, utan alltid resa sig upp igen. Jag orkar för dig, allt. Och så länge du finns här, så ska jag kämpa. Kämpa för oss.  Inget varar förevigt, inget håller föralltid men sålänge det finns ett hopp så finns det en framtid.Du har gett mig styrkan till varje dag, iloveu sweet. Du betyder otroligt mycket! Kan inte klara mig utan dig, alla löften, bara borta? Som våran vänskap. Hur ska jag kunna glömma dig? Shit, asså det går bara inte. Du betyder för mkt, du ger mig alltid dom orden jag behöver. Men den enda jag behöver just nu, det är dig. Alla ord jag säger nu, jag talar helt ärligt, ge mig en chans, vi kan försöka igen asså vill ha dig tbx, som min bästavän. Önska att du vah jag, och jag var du, så skulle du få känna den smärtan jag känner nu. Du är min ända, the one and only, with out tou baby, i'm felling so lonly. Du va var mitt allt, önska att du kunde förstå, saknar dig så mkt, saknar oss två. Alla fester? Allt kul vi haft? Alla sena nätter? Alla minnen, sjuka alltså. Jag saknar inte bara dig, utan jag saknar oxå oss. Orkar inte utan dig, duvet vem du är.. Du är helt klart bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0