Väntar på bebis

hello bitches , slutade kvar över 1 idag , lyx fan . så just nu har jag byt kläder t sommarkläder :) me like , & väntar bara på att baby ska sluta , stackarn hon slutar 3 idag , efter hon har slutat kanske vi drar ngnstans , men just nu svara hon nt .. så jag får vänta t hon slutar , vi ska ialf grilla i dag men försöka att dt nt blir som igår , haha men gumman när vi är tsm kan allt hända , du& jag genom allt ! så grillning idag , gud så mysigt , & jag är på bästa humöret för i morse så var d nt änns kallt , kunde gå naken typ , asså kan ni förstå sommarn är påväg , jag älskar . sitter & dricker latte & dunkar musik , men nu ska jag försöka få tag i busiga ungen , & se vad som händer , kyss !


Jag bara älskar latte , så mumsigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0